torek, 6. marec 2012

Še par besed o Mass Effect 3

Kot obljubljeno malo prej, sem testiral Mass Effect 3. Vse po pričakovanjih.

Plusi za grafiko in nadaljevanje zgodbe v istem stilu, tako da se bo celotna trilogija lepo zaključila. 

Minusi za pa konzolacijo. Verjetnu te besede ni v nobenem slovarju, vseeno sem jo uporabil. Namreč, že pri ME2 me je zelo motilo to, da igralec ni imel več toliko svobodne izbire, kaj lahko počne. Napram ME1 je igra postala veliko bolj uokvirjena in vnaprej določena, kar se je pri zadnjem delu te priljubljene trilogije še potencioniralo. 

Veliko znanih FRPjk se ukvarja s tem problemom, od zadnjega dela Elder Scrolls, težko pričakovanemu Hitmanu pa tudi napovedujejo to usodo. Namreč kozole (XBox, Playstation,...) prinašajo več denarja v proračun založb kot osebni računalniki, zato je nekako logično, da so primarno delane za konzole in ne več ra računalnike, kot so bile nekoč, na žalost pa upravljanje igralčevega lika zelo trpi na ta račun.

No, sedaj pa spat. Reševanje naše galaksije bo moralo počakati na en drug dan :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar