nedelja, 4. marec 2012

Wakame za hujšanje

Za uvodno objavo bom spisal eno kritiko o Wakame - kapljice za hujšanje. Izvleček istoimenskih alg, ki jih japonci že od antičnih časov uporabljajo kot dodatek k prehrani.

Torej, lahko bi rekli, da imam kakšno kilo preveč (ah ne?). No, kot da to ni dovolj, me je v sredini meseca Februarja razveselil spam podjetja Bolha d.o.o. o čudežnih algah Wakame

Luštna punca v mejlu me je vabila, naj si ogledam revolucionarno novost na področju hujšanja, s katero bom (tako obljubljajo) izgubil 10 kg v desetih dneh.

Citiram:
Brez diete in odrekanja - brez zdravil - brez napora - brez utrujenosti - brez kirurškega posega - brez stranskih učinkov
Super ane?


Zavestno sem se odločil, da bom zadevo stestiral. Saj vem, obljubljajo nemogoče, kaj nasedaš takim "top shop" izdelkom itd... Vseeno sem se odločil, da iz svoje radovednosti poskusim te shujševalne kapljice.

Grem na njihovo stran (za voljo Googla jo bom povedal: www.mynewshape.eu), stran je do zadnjega kot nabita z reklamnimi subliminalnimi sporočili "top shop" varjante, zanimivo pa nikjer ne najdem nobenih specifičnih podatkov, kaj pravzaprav te Wakame shujševalne kapljice vsebujejo. 

Vseeno naročim (verjetno bo več napisano v deklaraciji zraven kapljic - #FAIL). Izberem paket WAKAME Močnejša shujševalna kura - do 8 kilogramov 55,90 EUR, s čimer se strinjam ter kot pravi nestrpen kapitalistični zapravljalec izberem še "Za hitrejšo obdelavo podatkov mojega naročila doplačam še 2 EUR", kar se kasneje izkaže za velik nateg, sam sem te čudežne shujševalne WAKAME kapljice čakal več kot 2 tedna (od dneva, ko sem jih plačal).

Koliko časa so jih čakali (oz jih še čakajo?) tisti, ki niso doplačali za hitrejšo obdelavo podatkov??

No, vsa vesel, da bom jutri tehtal že kilogram manj brez da bom šel zvečer malo tekat ter si obenem privoščil najbolj mastno večerjo, na katero bom naletel (ironija kakopak, dolgoročno 10kg v 10. dneh brez drastičnih sprememb prehranjevanja in gibanja / input in output kalorij - pač ne gre), si pripravim že takoj za kosilo svojo prvo porcijo WAKAME alg. 

25 wakame shujševalnih kapljic v nekaj vode, dvakrat na dan pred glavnima obrokoma. To je več ali manj vsega navodil, kar se dobi poleg in tega se držim danes že četrti dan (ker sem se odločil, da opravičilo za morebitno nedelovanje ne bo moja lastna napaka, ker nisem prebral navodil) in koliko sem shujšal? Ob istem stilu prehranjevanja in gibanja kakšne pol kilograma - ki pa jih bi verjetno tako ali tako, ker že nekaj mesecev pospešeno delam na izgubljanju kilogramov.

Zaenkrat torej neuspeh. Morda ne bi smel že prej hujšati in bi mi te alge pomagale dehidrirati in izgubiti vso vodo v telesu (zato tako hitro hujšamo na začetku), ampak sam sem skozi to že šel in temu citatu z njihove strani (100% končni rezultati zagotovljeni) se na polovici ne kaže ravno najbolje.


No za konec samo obljuba, da bom o teh Wakame kapljicah za hujšanje napisal še končno poročilo o uspehu (oz neuspehu), kar bo verjetno čez kakšen teden.

Poleg že omenjenem zeloo dolgem času dostave (kljub doplačilu za hitro obdelavo podatkov) pa bi dodal še eno pripombo. Slovensko - angleška deklaracija je zelo klavrna, na njihovi strani ter zraven shujševalnih kapljic. Dobil pa sem še nek Wakame prospekt (ne vem kako naj ga drugače opišem), na katerem piše več, vendar v vseh mogočih evropskih jezikih razen v slovenščini in angleščini ne, tako da mi ni pomagalo preveč. 

Mogoče pa se tokrat za spremembo odločim za vračilo izdelka (za kar mi je ostalo le še borih 5 dni).


Za informacijo, lastnik blagovne znamke je avstrijsko podjetje Naturalstyle - c/o mail box etc - Box n° 333 - Wassergasse, 28 - A - 1030 Wien

4 komentarji:

  1. Odgovori
    1. Nisem vrnil, se mi ni dalo ukvarjat s tem.

      Sm pa porabil do konca in preverjeno ni delovalo.

      Priporočam pa tole stran za računanje kalorij: http://www.livestrong.com/myplate/

      Mal več sadja, začel sm kolesarit, učinek večkraten kot je bil pri Wakame!

      Izbriši
  2. in so rezultati bli si shujsal ali ne zanima me ker racunam da bi jih narocu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja jaz jemljem par dni in grem vsak dan p10 ali 20 dkg ... ampak ressssssssss

      Izbriši