torek, 12. junij 2012

Nitesco Impleo

Pred časom sem že opisal produkt Wakame, kapljice za hujšanje, tokrat pa bom namenil nekaj pozornosti dokaj novemu načinu finančnega vlaganja ali po domače povedano: varčevanja.

Sicer nisem ravno doma na področju investicij, s podjetjem Nitesco Impleo d.o.o. (ki je na novo ustanovljeno hčerinsko podjetje istoimenskega hrvaškega podjetja) pa me je seznanil prijatelj, ki  je pred kratkim začel sodelovati z njimi oz se še uvaja da bi postal njihov prodajni agent za Slovenijo. Tako (upam), da imam kar dobre interne informacije, čeprav določena stopnja rizika vedno obstaja.

S čim se ukvarja Nitesco Impleo?
Na kratko, podjetje vlaga denar v švicarske banke, ki izkoriščajo trenutno gospodarsko krizo ter posojajo denar slabše stoječim bankam za medbančno poslovanje. Sem spadajo tudi naše banke, ki zaradi slabega gospodarjenja v preteklosti nimajo na razpolago dovolj kapitala, za vsakdanje poslovanje. Seveda pa morajo ta posojila drago odplačati in tukaj mi kot investitorji ustvarjamo dobiček.
Imel sem tudi priložnost spoznati G. Elvisa, direktorja in člana uprave, ki je še dodal, da dokler bo trajala finančna kriza, se za ta posel ni bati.

Kaj nam obljublja Nitesco Impleo?
Če kar nadaljujem iz prejšnjega odstavka, dobiček se ustvarja iz obresti posojil, ki jih švicarske banke dajo bankam, ki nimajo dovolj lastnih financ za vsakodnevno poslovanje. Dobički so relativni glede dolžino pogodbe, sam sem jo sklenil za eno leto, lahko pa se odločimo tudi testno za krajše obdobje. Sam sem videl kar nekaj pogodb po 20, 30, 50 tisoč evrov, tako da očitno v Sloveniji kar obstaja povpraševanje po tej vrsti vlaganj. Lahko vložimo vse od 1000 evrov do pol miljona (moj vložek je bil bližji prvi številki :) ).
Okvirni dobički naj bi bili okrog 45%, če jemljemo prihodek vsak mesec sproti ven ter okrog 68%, če pustimo glavnico in prihodek do izteka pogodbe pri Nitesco Impleo. Ti procenti so napisani po spominu, tako da pustimo prostor za procent ali dva napake.

Sam sem se odločil, da bom denar vsak mesec nakazal na moj račun, glavnico pa mogoče tudi po preteku enoletne pogodbe pustil noter, če bo vse teklo, kot mi je bilo predstavljeno

Naj še poudarim, da ta objava ni namenjena v reklamne namene, namenjena je zgolj osebni predstavitvi podjetja Nitesco Impleo d.o.o. iz prve roke, kajti na .si spletu še ni veliko informacij o njihovem delovanju, tako da vsaka izkušnja pride prav.

Če imate tudi sami kakšne izkušnje s tem podjetjem oz imate še kakšna dodatna vprašanja, pa jih prosim vpišite spodaj v prostor za komentarje. Namen imam odgovoriti na njih, ter to objavo tudi občasno dopolniti, npr. ko dobim prvo izplačilo oz ob vsaki omembe vredni izkušnji, ki jo bom doživel.


Povezave:
  • Njihova uradna stran v slovenščini - povezava
  • Nitesco Impleo d.o.o. - bizi.si

10 komentarjev:

  1. Jest sm ze bil v kontaktu z njimi pa je tukaj se kar nekaj vprašanj.Sam sm se namreč ze dodobra nategni in ne za malo denarja pri podobnih investicijah.Tako da bodi previdn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ce ti kdorkoli ponuja 63% obresti na leto te hoce nategnit.

    Edino negativne obresti, kar se bo tukaj zgodilo. -100% ker tega denarja ti ne bos vec videl.

    Ful smesen pa je tudi tvoj znanec, da bo takole zastopal neke top invescije tujih bank za slovenceljne, ucer je biv pa picopek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno misliš koga drugega, dvomim, da si zna jajca narest, kaj šele da bi pice pekel :)

      Izbriši
  3. Luka ali dobivaš vsak mesec denar,ali vse poteka tako kot si se dogovoril?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaenkrat dobivam denar vsak mesec in vse poteka kot je bilo v začetku dogovorjeno.

      Največji rizik trenutno se mi zdi še vračilo glavnice. Bomo videli.

      Izbriši
    2. Luka.
      Kako se je vseskupaj izteklo?

      Izbriši
  4. Iz prve roke Vam lahko povem naslednje: Depozit sem naredila že leta 2011 (nekje v sredini leta) in to ni bil majhen znesek.

    Redno sem si izplačevala mesečne obresti in po preteku enega leta tudi dvignila glavnico. (vse je potekalo, tako kot je bilo dogovorjeno. V roku 3-5 delovnih dni je bil denar na TRR-ju, tudi glavnica po izteku 1-letne pogodbe.)

    Potem sem se odločila, da se bom v stvar še bolj poglobila, tako, da sva s prijateljem najela odvetnika, da je pregledal podjetje Nitesco Impleo. Po 1 mesecu `pregledovanja`, nama je zatrdil, da delajo pravno vse OK in da ni nikakršne bojazni, da bi bilo s podjetjem karkoli narobe. (pregledoval je tako transakcije podjetja, kot tudi investicijsko hišo s katero sodelujejo).

    Po vseh teh ugotovitvah sem se odločila, da spet podpišem pogodbo z njimi.

    Sedaj imam odprt svoj račun na eni od švicarskih bank. Tudi nakazala sem si iz svojega računa, na svoj račun v Švici. (nisem nakazala denarja podjetju, ampak samemu sebi).

    O njih lahko zaenkrat povem le najbolše, saj do sedaj nisem imela niti ene težave z njimi. No, razen 1. mesec, ko sem imela rahle težave z uporabniškim imenom in geslom, pa smo v par dneh tudi to rešili.


    OdgovoriIzbriši
  5. Super uporabne informacije, kako pa je s plačilom davka? Prijaviti moraš v roku 8 dni na davčno, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  6. Dones smo pa 05.11.2019

    Kako pa boste zdej komentirali, ko smo pripotovali v prihodnost?

    OdgovoriIzbriši
  7. loleki boleki

    danes pa wolf of wallstreet nateg

    OdgovoriIzbriši